یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: استفاده مردم از تلفنبانک در خرداد ماه سال جاری , 141 درصد رشد را در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته نشان می دهد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت خدمات انفورماتیک، در پی توسعه و تجهیز فنی و سخت افزاری بانکهای طرف قرارداد این شرکت و افزایش روز افزون اعتماد عمومی به ابزارهای پرداخت الکترونیکی در خرداد ماه سال جاری 14 میلیون و856 هزار و 885 تماس موفق از طریق خدمات تحت پوشش تلفن بانک شامل: پرداخت قبوض، درخواست فاکس(صورتحساب)، درخواست مانده حساب، تغییر رمز، اعلان کارت مفقودی، پیگیری چک و انتقال از حساب به حساب انجام شده است. این رقم در ماه مشابه سال گذشته 6 میلیون و146هزار و 944 تراکنش بوده است.

 به گزارش این مدیریت، درخواست برای سه تراکنش آخر  با سه میلیون و 966 هزار و 681 تراکنش به مانند ماه های قبل در صدر و پرداخت قبوض  با یک میلیون و 886 هزار و 476  تراکنش در جایگاه دوم قرار دارد.

گفتنی است در خرداد  ماه سال گذشته دو مقوله سه تراکنش آخر با یک میلیون و 726هزارو 240 و پرداخت قبوض 784 هزار 340 تراکنش نیز در صدر قرار داشتند.

با توجه به تداوم جریان توسعه و تجهیز شبکه بانکی به ویژه در بانکهای طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک ظرفیت سامانه تلفنبانک بسیار بیش از این تعداد است. بدیهی است با آشنایی بیشتر مردم از مزایای این خدمت و تاثیر آن در کاهش سفرهای درون شهری، صرفه جویی در وقت، انرژی و به تبع آن صرفه جویی اقتصادی، گرایش به استفاده از این خدمات هر لحظه روند صعودی خود را طی خواهد کرد.

کد خبر 111361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز